vježbe za bolna leđa

Jeste li znali da bol u donjem dijelu leđa može biti posljedica stresa?

Ukoliko su leđa vaša bolna točka, onda dobro znate da svaka promjena oko vas može utjecati na njihovo stanje. Bilo da se radi o selidbi, promjeni posla, nekakvom problemu kojem tražite rješenje duže vremena.

Ako se ne radi o direktnoj povredi leđa, najčešći pokazatelj da nešto činimo krivo su bolovi u donjem dijelu leđa. Vježbe koje će nam dugoročno pomoći će uzeti svega 15 minuta vremena dnevno, a leđa će nam biti zahvalna. Koje su najbolje vježbe za bolna leđa donosimo u nastavku teksta.

Bolovi u leđima su rijetko uzrok a više posljedica ignoriranja znakova koje vam tijelo pokušava reći.

Tako je išijas stanje koje nastaje nakon što smo duži period ignorirali smetnje u leđima i kukovima.

U slučaju da vam stolica na poslu ne odgovara, istu zamijenite, nemojte ignorirati vaše tijelo koje vrišti da mu je neugodno.

Ako osjećate smetnje u vožnji osigurajte pojačanje u obliku ergonomskog jastuka za leđa.

Osjetite glavobolju koja ne prolazi niti pomoću tableta za bolove? To je znak da ste leđa predugo ignorirali. Bol se popela sve do vrata i sad tulumari na krvnim žilama u vratu koje na ovaj način opterećene ne dostavljaju dovoljno kisika u mozak.

Osim što biste trebali slušati leđa kad vas upozoravaju da nisu u najboljem stanju, valjalo bi svakodnevno raditi i vježbe koje će ojačati mišiće vrata i ramena, te struka i kukova. Ova skupina mišića vam pomaže dugo stajati na mjestu i nositi lagani teret. Ujedno pomaže leđima da se lakše nose sa stresom i drugim nepovoljnim utjecajima.

Bolovi u donjem dijelu leđa – vježbe

Redovita rekreacija će učiniti mišiće leđa jačim i pomoći vam da se nosite sa svakodnevnim obavezama lakše. Osim toga, vježbe za bolna leđa će pozitivno utjecati i na vaše držanje, kao i samopouzdanje. Važno je reagirati prije nego se bol pojavi. Ako reagirate tek kad je bol neizdrživa, možda je vrijeme za ozbiljnije tretmane kod kiropraktičara.

Istezanje donjeg dijela leđa

Lezite na leđa, pazite da je donji dio leđa ravno na tlu. Noge savijte u koljenima. Uz duboki uzdah iz kukova pružite desnu nogu prema stropu. Zatim istu nogu savijte i postavite u obliku broja 4 tako da stopalo desne noge postavite na lijevo koljeno.

Provucite ruke i obujmite lijevo bedro. Bez naprezanja vrata i leđa, lagano podignite lijevo koljeno okomito na položaj leđa. Dišite duboko dok stojite u toj pozi. Sa svakim izdahom osjetite olakšanje u donjem dijelu leđa.

Nemojte pretjerati s istezanjem. Ako ovu vježbu radite zbog nastale ozljede, ne gurajte granice izdržljivosti. No, ako vježbate preventivno, možete podignuti glavu lagano i pokušati spojiti lijevo koljeno s nosom. Ponovite i na drugoj strani.

Naginjanje trupa u sjedećem položaju

Naginjanje trupa u sjedećem položaju

Kad su u pitanju vježbe za bolna leđa, ova konkretno pomaže i očvrsnuti jezgru, odnosno core. Sjedite u turski položaj, po mogućnosti u čarapama ili bosi. Leđa držite uspravno. Za svaki slučaj na duboki uzdah podignite ramena prema ušima. Na izdah opustite ramena lagano ih pomičući prema nazad. Mogli biste osjetiti da se noge u koljenima podižu i zatezanje u području abdomena.

Važnije je držati leđa ravno nego popustiti pod pritiskom.

Nakon što ste se smjestili, ruke odložite na pod sa svake strane. Desnu ruku lagano podižite na uzdah i prebacite preko lijeve strane tijela. Nastojte da su vam kukovi zalijepljeni za pod. U početni položaj se možete vratiti istim putem ili možete desnom rukom završiti krug. Ponovite na lijevoj strani.

Most

most

Most je jedna od najboljih vježbi za leđa, koja jača, bedra i mišiće gluteusa.

Lezite na pod tako da je donji dio leđa ravan na tlu. Noge savijte u koljenima i pokušajte što više približiti stopala mišićima gluteusa. Podižite donji dio leđa na udah i lagano spustite na izdah. Pazite da je vrat ravan i dišite punim plućima. sa svakim izdahom osjetite olakšanje u donjem dijelu leđa.

Zapamtiti

Leđa su naš saveznik. Važno je slušati ih kad nam šalju signale o svojim sposobnostima. Također bi bilo dobro kad biste preventivno radili jednostavne vježbe za bolna leđa, a ne reagirali kad je možda već kasno.

Čuvajte leđa i zglobove, kako bi oni čuvali vas u svakom trenutku.

0 Odgovori

Odgovori

Želite li se pridružiti raspravi?
Slobodno pridonesite

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.